top of page

שאלות נפוצות

  • אם אני מזמין היום נעליים, תוך כמה זמן הן יגיעו?
    אנחנו עושים את המקסימום על מנת לספק את המשלוח הכי מהר שניתן. משלוח לאזור תל אביב בדרך כלל יסופק תוך שניים או שלושה ימי עסקים. ליתר חלקי ישראל אנחנו משתדלים שלא יסופק מאוחר משבעה ימי עסקים. ימי עסקים הם ימי חול, לא כולל ימי שישי, ערבי חג, שבתות, ימי שבתון וחגים. יום העסקים הראשון יספר ביום ההזמנה אם הוזמן עד 10:00 בבוקר.
  • עם איזה אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
    ניתן לשלם עם ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס, ביט.
  • האם אפשר לבצע רכישה טלפונית?
    כמובן. אם מסיבה כלשהי אתם מעדיפים לבצע הזמנה בטלפון, חייגו למספר: 03-5068621 ואנחנו נסייע לכם בתהליך.
  • המשלוח שהזמנתי מתעכב. מה הסיבה?
    עלולות להיות מספר סיבות לעיכוב אספקת המשלוח: הזנת פרטי משלוח שגויים בעת ביצוע ההזמנה. נא ודאו שכל הפרטים נכונים טרם ביצוע ההזמנה והשתדלו לא להחסיר פרטים חשובים כמו כניסה, קומה ומספר דירה. כתובת הנמען נמצאת בישוב או כפר מרוחק. מחוץ לערים הגדולות לעיתים החלוקה מתבצעת בתוך הישוב אחת לשבוע או לחילופין לנקודת מסירה בתוך הישוב. בגלל סיבות ביטחוניות עלולים להיות עיכובים באספקה ליישובים בצפון הארץ ובדרומה וכן ביישובים מעבר לקו הירוק. הזמנה שבוצעה ושולמה בעזרת פייפל (PayPal) תשלח לכתובת המצוינת בחשבון הפייפל. לכן עליכם לודא ששמכם, פרטי הכתובת למשלוח ומספר הטלפון מעודכנים בחשבון הפייפל איתו תרצו לשלם. שמות רחובות זמניים לעיתים לא מעודכנים במפות כך שעלול להיות עיכוב באיתור הרחוב.
  • האם ניתן להחליף לאחר הרכישה?
    ניתן להחליף לאחר הרכישה. שלחו אלינו את המוצר שהזמנתם ואנו נדאג לבצע את ההחלפה. משלוח החלפה ראשונה ללא עלות. כל משלוח החלפה נוספת (או החזרה) יחויב בדמי משלוח בעלות 50 ש"ח.
  • האם ניתן לשלם אצלכם במספר תשלומים?
    הזמנות מעל 200₪ ניתן לשלם בעד חמישה תשלומים.
  • כמה יעלה לי דמי המשלוח בהזמנה?
    בכל הזמנה מעל 249₪ המשלוח חינם. בכל הזמנה עד 249₪ עלות דמי המשלוח 50₪.
bottom of page